Vernieuwing met Rebranding naar Concept en Design Specialist

Perron18, bekend als ‘Reclame- en communicatiebureau’, heeft zijn herpositionering als ‘Specialist in concept en design’ bekendgemaakt. Deze verandering luidt een nieuw tijdperk in voor het bureau, die helemaal past bij deze tijd. Het ontwerpen en leveren van uitingen voor digital en print.

Met deze herpositionering is Perron18 het adres in de regio voor bedrijven die hun merk willen versterken of op zoek zijn naar één partij waarbij je het snel en eenvoudig kan regelen. “We hebben onze diensten en aanpak verfijnd om nog meer in te spelen op de behoeften van onze klanten in een steeds veranderend digitaal landschap,” verklaart Ronald van Donkersgoed van Perron18.  “Onze expertise in reclame blijft, terwijl we nu ook een uitgebreidere focus leggen op conceptontwikkeling en design, waarbij we gebruikmaken van de nieuwste technologieën en innovatieve ontwerpprincipes.”, vult compagnon Glenn van Battum aan.

 

De rebranding introduceert een fris, nieuw logo en een vernieuwde website, die het karakter en de uitgebreide dienstverlening van het bureau laten zien. “Onze nieuwe look vertegenwoordigt wie we zijn en waar we voor staan. Het is een visuele viering van onze groei en vooruitgang als bureau,” aldus Andre Florijn van Perron18.

 

Met de vernieuwde focus ontwikkelen we voor onze klant een krachtige creatieve concept, een herkenbare visuele identiteit en een bijpassende website. Wij bieden ook uitgebreide diensten voor alle denkbare uitingen. Van banner tot website en van advertentie tot beursstand.

 

“We staan klaar om onze klanten te laten shinen!”

 

By