Perron18 ondersteunt JAM bij online marketing en verzorgt het redesign van de website

Voor JAM, bekend van huiswerkbegeleiding, taaltrainingen en ondersteuning bij Zorg in natura, hebben wij verschillende online marketingwerkzaamheden verricht. Deze samenwerking omvatte onder andere een redesign van het logo met huisstijl en de JAM-website, te vinden op jamnederland.nl.

Het project betrof een uitgebreide herziening van de JAM-website, waarbij Perron18 specifieke nadruk legde op het doorvertalen van de identiteit in het design, waarbij ook conversieoptimalisatie werd toegepast. Het vernieuwde ontwerp van de website streeft ernaar om zowel visueel aantrekkelijk als functioneel efficiënt te zijn, met een verbeterde gebruikerservaring als doel.

Naast het website-redesign, omvatte de taak van Perron18 het ontwikkelen van een online marketingstrategie voor JAM. Dit hield in het opstellen van een social mediakalender, het creëren van content voor verschillende platforms, en het uitvoeren van gerichte online advertentiecampagnes. Deze activiteiten zijn gericht op het vergroten van de zichtbaarheid van JAM online en het aantrekken van de doelgroep leerlingen, ouders en (taal)studenten.

By