Creatief concept

Hoe val je op met jouw product of boodschap? Wij pakken dat graag goed aan, want op een wankele bodem kan je niet bouwen. Daarom maken we een creatief concept. Daarmee zetten we jouw reclamecampagne stevig op de rails.

Een overtuigende en activerende campagne met één krachtige uitstraling. Passend bij je doelstellingen én binnen je budget. Je gaat goed van start!

Resultaat van goede wisselwerking

Een goed creatief concept is het resultaat van een goede wisselwerking tussen de informatie die jij aanlevert en onze expertise en creativiteit. We zullen je dus een aantal vragen stellen.

  • Wat is de identiteit van jouw bedrijf, product of dienst?
  • Welke doelgroepen wil je bereiken en via welke kanalen?
  • Welke indruk wil je bij hen achterlaten?
  • En welke actie moeten zij ondernemen?

En natuurlijk gaan we dieper in op de product of dienst die centraal staat in de campagne.

  • Welke eigenschappen zijn onderscheidend?
  • En welke voordelen gaan we benadrukken?

Zo komen we tot de centrale belofte.

En dan? Aan de slag!

Daarmee gaan we aan de slag met jouw creatief concept. Dat wordt een samenspel van visuele en tekstuele elementen. Een pakkend campagnebeeld, een rake slogan. Samen vertellen ze het verhaal van jouw product of dienst.

Elk creatief concept is daardoor weer totaal anders. Je kunt dus vertrouwen op een uniek en onderscheidend concept, als basis voor jouw campagne.

Vanuit het creatief concept vertalen we jouw boodschap naar concrete middelen voor jouw campagne. Zoals een advertentie, een actiewebsite, een video en een social-mediapost.

Nieuwsgierig naar onze ideeën?

Employer branding campagne: ‘Bouw je toekomst’

Bouw logistic services

Daag ons Uit_

Wil je dat wij onze creatieve breinen laten kraken? Geef ons je onmogelijke deadlines en we gaan ermee aan de slag. Kom langs of neem contact met ons op. Wil je dat wij jou bellen? Dat kan ook!

Privacy statement  – Algemene voorwaardenSitemap – © 2024 Perron18

Ik wil graag teruggebeld worden